Posio soi ja tanssii
Olimme mukana järjestämässä Posio soi ja tanssii -tapahtumaa. Juhlaa edeltävänä perjantaina olimme kantamassa tuoleja ja pöytiä seurakuntasaliin sunnuntain juhla varten. Varsinaisessa juhlassa jaoimme ohjelmalehtisiä, avustimme kahvittelussa sekä sitten juhlan jälkeen siirsimme muitten talkoolaisten kanssa taas tuolit ja pöydät omlle paikoilleen.
Tilaisuus oli hyvin lämminhenkinen ja rento. Seurakuntasali oli täpö täynnä yleisöä, vauvasta vaariin. Paikalla oli noin 170 henkilöä.