Kauden lopussa eli kesäkuun viimeisenä päivänä veimme vielä yhden erän lahjoitustavaraa ukrainalaispakolaisten vastaanottokeskukseen Pitäjänmäkeen. Tällä kertaa peräkärry täyttyi lahjoituksena saaduista lenkkareista.Lastin purkamisessa saimme apua vastaanottokeskuksen asukkailta.
LCIF:ltä ja klubeilta saatua avustusrahaa on vielä jäljellä, joten piirimme pystyy vielä kokoamaan lisääkin hygieniatarvikekasseja. Silloin tarvitaan taas lisää talkoolaisia pakkauspuuhiin.