Pyhäinpäivänä tai juuri sen alla useampi piirimme klubi toteutti hienon palvelutempauksen keräämällä havuja ja viemällä niitä hautausmaille siellä kävijöiden otettavaksi ja haudoille laitettavaksi. Hienoa toimintaa! Näistä näkyy kuvia piirin somekanavilla.