
Lions Club Helsinki/Aurora osallistui Lions-liiton vuoden kestävään Kulmat kuntoon -kampanjaan keräämällä roskia Pakilassa HPS-Areenan viereisen kierrätyspisteen ympäristössä.
Valitettavasti kaupungilla oli sattunut moka, emmekä saaneet roskasäkkejä ja tartuntapihtejä. Ei muuta kuin notkistimme selkämme ja poimimme roskia käsin muovipusseihin.
Saimme kokoon kymmeniä pusseja ja saatoimme vain ihmetellä, mitä kaikkea ihmiset heittävät luontoon. Kierrätyspisteen takana olevaan pieneen metsikköön oli heitetty paljon mm. metallia.
Meidän jäljiltämme tienoot näyttivät silmin nähden siisteiltä. Meillä oli porukalla hauskaa tekemistä yhdessä, joten voimme lämpimästi suositella tällaisia talkoita.
Mirja Salo
LC Helsinki/Aurora